JAAAAA, SEIER PÅ LERKENDAL

Brann slår Rosenborg på Lerkendal , Brann leder med 6 poeng på nettopp Rosenborg , de andre lagene sakker akterut , hvor langt kan dette gå.
En ting er sikkert , dette laget vil henge med helt inn i år , ingen tvil om det , for en lagmoral , for ett lag , for en jobb , ligger under og snur kampen på 6 min, på Lerkendal, har ikke ord. Riktignok blir RBK feilaktig avblåst for offiside som kunne gitt 2-2 , men hvor ofte får ikke Rosenborg mye gratis der oppe , på tide noe går vår vei og , vi fortjener det med den viljen som bor i laget , litt rufsete start på andre omgang av det ellers solide forsvaret til Brann gir Rosenborg 1-0 . Men så skrur Haugen rolig en ball rundt alle og Rosenborgs keeper står bare og ser på , rundlurt . Innkast høyt oppe på Rosenborgs halvdel , Orry knekker alle i luften og header over keeper og i mål , vidunderlig. Vi vinner 2-1 , ikke den lureste kampen for meg og se som ligger innlagt på hjerteavdelingen på Haukeland og nettopp stått over en krise , man kan trygt si at pumpen kunne fått seg en ny alvorlig knekk under en sånn match som jeg må se på medbragt lap top i sykesengen . Gleden er i alle fall stor , elsker dette laget , kansje den medisinen jeg trenger , skal i alle fall kjempe meg tilbake fra denne sykdommen. Neste kamp hjemme er mot Vålerengen , håper jeg er i stand til og være ringside der . Heia dette laget , heia disse gutta som ofrer alt , elsker de

3 kommentarer
    1. Ja nå har Nrann vinnet gull. Ingen kan ta de igjen.
      Grattis.
      VEL Det er igjenen høst sesong. Vi snakkes i Oktober.

    2. Bergenserne vant jo “Gull”, for noen år siden. Etter å vunnet 1. seriekamp.
      Når er de litt foran RBK .
      Vi får se.
      Jeg har ikke ville tatt helt av om jeg var bergenser, for å si det slik.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg