Bamba sin dag

Brann v Aalesund 3-1 , Bamba 1-0 35 min , Fiskerstrand 1-1 38 min , Bamba 2-1 43 min , Bamba 61 min . . Hat trick av Bamba !!! Hvem hadde trodd det på forhånd , første hjemmeseier på 4 og en halv måned , helt vilt. 2 seire på rad når vi trengte det som mest . Ett eventyr . Aalesund fikk siste spikeren i kisten , og gikk ned med tapet idag . .

LAN sitt gjensyn med stadion ble nok ikke minneverdig for hverken han eller Aalesund , de hadde vel en sjanse ,den satt de faktisk i mål , ellers hadde de lite og by på .. Det meste er vel forhåpentligvis gjort for Brann når det gjelder og beholde plassen i eliteserien . Start tapte og idag , så nå ser det greit ut. .
Ikke så mye ellers og legge til i jubelen idag , Forren var helt sjef bak , så håper han blir værende i Brann , Blomberg fortsetter og vise seg frem , Svendsen hadde nok en god kamp for Brann , kunne og burde scoret idag og . Ellers var det god laginnsats , og Brann ser mye bedre ut enn på lange tider .Jeg  har ett lag i England og som jeg heier på , selv om Brann er viktigst for meg , Leeds U , de vant og idag , så en fin lørdag i en ellers tøff tid . HEIA BRANN

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg