Brann og helg

Brann spilte treningskamp i dag mot Sarpsborg08 , vant 3-2 etter min mening 2 unødvendige baklengs. Offensivt ser det bra ut om dagen , Komsoon er en resurs som vil skape mye fremover i årets sesong , flott mål av han i dag , og et meget flott mål av Heltne Nilsen , uvant fra den karen. Første 20 min var ikke allverden og se på men så ble det litt fart i laget og sjansene kom. Skålevik , populært kalt Skårevik i Start fikk gleden av og bli matchvinner idag. Han bør være det åpenbare førstevalget på spissplass med de vi har til rådighet i dag , la han spille seg varm så kommer målene, og bytte der fremme stadig vekk er ikke veien og gå syns jeg . Så lenge Brann ikke får inn en meget god kapasitet der fremme , bør Skålevik ha den plassen. Han løper og løper , er rask og villig.Haugen virker påmeldt og har som jeg har vært inne på før , gode spillere med seg på kantene. Det kan bli gull verd. Lørdagen står foran meg nå med cruise ombord i Fjordline. Skal ha med meg karaoke folka på tur med sang konkurranser ombord , quiz og live musikk med vår venn Kai Martinsen og hans makker Sheriffen og dans med Dj’s . Alt fra country til 90 talls musikk blir og høre på cruiset. Undertegnede er arrangør og ser frem til ett par dager med musikk og moro. Skuten forlater havnen i Bergen denne lørdagen 17 februar kl 13.30 . Ikke aller verst vær på turen , så de engstelige angående bølger osv kan slappe helt av. Ombord i båten er der litt i overkant 400 passasjerer , inklusiv min gruppe med deltager , så det er duket for full trøkk ombord. Siste sjanse til og hive seg på er bortimot frem til båten går. Bare og sjekke på Fjordline sine nettsider eller facebook. God helg til alle fra meg, blogg om hvordan cruiset gikk vil komme.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg