Brann seier i blått borte i ishavsbyen , men

 

Tromsø v Brann 2-4 , 0-1 (str) Soltvedt, 17 min , 0-2 , Finne 22min , 0-3 Soltvedt , 52 min ,Nordås 1-3 , 2-3 , 64, 72 min . 2-4 , Heggebø ,83 min
Anders Jenssen rødt kort 76 min

Uvant kost og se Brann spillerne i blå drakter , langt ifra min farge , men seier ble det okke som , selv i blått . En liten men god gjeng fra Bergen hadde funnet seg plass bak målet i en by fremdeles preget av vinter . Har vært der oppe en del jeg og i min tid , både i snøstorm og mange minus . Dyrt med fly opp der nå , så all ære til de som tok turen .

Hva skjedde med Brann etter 0-3 ? Det kan man saktens spørre seg om. Etter 0-4 målet til Brann  ble annullert ,  parkerer Brann fullstendig , all luft går ut av den blå ballongen. Nordås fra Tromsø får sette både 1-3 og 2-3 , og det så plutselig meget stygt ut , skulle Brann rote det helt til nå ? de ga jo helt fra seg initiativet etter full kontroll på det meste . Jeg tror vi ble reddet av Tromsø sin egen Anders Jenssen som maste på seg rødt kort i en periode Tromsø hadde tatt over i kampen , bukker og neier jeg for den Anders , for hvis ikke kunne dette gått galt er jeg redd for  . Isteden vipper det i Brann sin favør med en flott scoring av Heggebø og det ender 2-4 til Brann , herlig.

Dyngeland : arbeidsledig og mer enn nok med og holde varmen i 1 omgang , måtte se 2 baller bak seg i 2 omgang dessverre

Crone : stabil i det meste han foretok seg ifjor , ser ut til at han fortsetter der han slapp , bra dette

Pallesen Knudsen : holdt nesten kampen ut , men etter 70 min gikk nok litt i surr for denne karen og

Ruben : god 1 omgang av han , som flere av de andre på laget , men tapte seg en god del på slutten , og ble lurt på ræv på Tromsø sitt andre mål

Soltvedt : knallgod , en venstrefot de fleste kan drømme om , iskald på straffen i vinterværet og satte inn et kanon mål på 3-0 til Brann

Kornvig: fersk i gamet ser vi , men han kommer nok til sin rett etter hvert , bare gi han spilletid

Heltne Nilsen: er vel der han skal være i år og , arbeidsmaur , helt sjef på det meste

Wassberg : god kamp , mange detaljer , synd scoringen hans ble annulert

Ulrik Mathisen : solid , besitter meget gode kvaliteter på banen , taklet i overkant hardt av Tromsø spillerne , håper ikke skaden er alvorlig

Finne : ble skutt på av egne og ballen gikk i mål til 2-0 til Brann , burde nok hatt et mål eller 2 til denne karen , ok 1 omgang , ikke like bra i 2 omgang som med de fleste andre på laget i perioder

Blomberg: kansje Brann sin svakeste , men skader og operasjon har nok gjort sitt , er en vei og gå for og komme tilbake for fullt  , riktig og la han spille så han kommer seg i form , han blir nok god i år han og

Castro : fikk vel en omgang pga skade på Ulrik , kjekt og se han på banen , vi trenger og få han i gang igjen

Heggebø: borti ballen 3 ganger ? he he , husker ikke helt det , men den ene gangen gikk den i mål , tusen takk Heggebø for at du drepte kampen

 

Neste er hjemme kamp som alle vet , mot Fredrikstad på stadion søndag 7 april kl.19.15 , vi gleder oss stort , herlig og være i gang igjen .

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg