BRANN TRAGEDIE I HOVEDSTADEN

Vålerengen v Brann 5-1 . Mål Kjartansson , 14,16, 23, Strand 8 min , og Sahraoui 34 .
Massakrert ble Brann i Oslo , totalt ydmyket og kledd naken . Spissen Kjartansson viste at Brann ikke har spillere på slikt nivå . Han latterliggjorde forsvaret . Hat trick på 9 min satte han inn på Brann . Helt jævlig og se på .
Keepervalget med Pettersen var nok ikke ett klokt valg , en urutinert keeper med ett elendig forsvar foran seg er dømt til og gå den veien hønen sparker . Han ble mange nummer for liten . Forsvaret var helt god natt . Verste jeg har sett . Acosta holder ikke eliteserie standard lenger i det hele tatt , han burde vært satt på transfer istedenfor Eggen Rismark , for han er vel hakket bedre , selv om det ikke skal mye til . Burde startet med en erfaren keeper som Opdal i denne kampen her når forsvaret bar preg av skader .

De minst dårlige på Brann var Strand og Ruben Kristiansen , sistnevnte attpåtil som innbytter . Ingebrigtsen sin fotball filosofi evner ikke dette mannskapet Brann har , det må vi se i øynene . Er ikke kvalitet laget til og kunne spille en slik fotball han vil ha. LAN fikk bittert erfare at han ikke ville få laget til og funke med en spillestil han selv ikke var tilhenger av , og innrømte at det ikke var mulig , iallefall ikke med han som trener . Det fikk vi mange bevis på . Nå er det enda verre , nå er vi nesten på samme opplegg som Norling, spille fotball tatt ut fra ett drømmescenario , som er umulig og få til med nåværende mannskap . De offensive kvalitetene er for dårlig , og når man da har så mange skader som nå , er alt håpløst og viser hvor sårbare vi er . Dette blir en kamp for og overleve i eliteserien , det må man bare erkjenne . Gjenstår og se om vi klarer det . Og møte Bodø -Glimt slik laget fungerer nå , er det kansje duket for og slippe inn 2 sifret med mål er jeg redd for . Ingebrigtsen hadde ett uttrykk i første omgang som kunne leses som ” hva i himmelens navn har jeg begitt meg ut på ” . Får ikke håpe det stemmer , at han ikke har mistet helt motet . Nå må kontrakten reddes som overordnet mål , og bygge opp noe til neste sesong , men det kreves store utskiftninger i spillertroppen skal man få det til mister Soltvedt . 2 omgang var bare ett pliktløp , hvor Brann klarte og hindre ett større tap . Absolutt ingenting og skrive hjem om. Nå legger jeg meg snart , deprimert , og med fare for mareritt hvis jeg drømmer om gliset til Fagermo på sidelinjen når han så hvor lett det var og kle Brann naken . Det er noe jeg kan bli kraftig syk av . Dette var JÆVLIG

2 kommentarer
    1. Det var skikkelig vondt å se på, håper de sammen kan finne løsninger og at Ingebretsen ikke gir opp helt ennå. Mannen er jo nettopp begynt. Kvir meg til neste kamp, men kanskje de overrasker der?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg