Erlend Gunstveit leverte på øverste hylle

Endelig var det duket for Brad Paisley i Bergen , etter avlyst konsert pga pandemien , ble det heldigvis åpning for at han kunne komme denne fredagskvelden i juli . En av karene som hadde tenkt seg på konserten , hadde en i familien som kjente meg , og i den forbindelse begynte kontakten med denne karen , nemlig Erlend Gunstveit . Man kan trygt si jeg kjente godt til han , jeg som driver Country bar , er Sheriff og følger med på alt innen musikk , også sangkonkurranser som The Voice .

Jeg heiet hele tiden på Erlend under The Voice 2021 , ikke minst fordi jeg også har vært Dj i en årrekke og mentor Matoma ble da den jeg hengte meg på . Jeg ble utrolig glad når Erlend hentet hjem seieren , spesielt når det var country sjangeren som gikk inn sammen med en Dj mentor som spiller noe helt annet enn country , så det ble veldig spesielt da vinneren ble kåret .

 

Det ble altså kontakt med meg og Erlend noen måneder før denne Brad Paisley konserten skulle finne sted. Siden Erlend og hans musikere skulle over her på konserten , ble vi tilslutt enige om at Erlend Gunstveit og gutta skulle holde en gig dagen før Brad, på Jack’s Country Saloon . Man så fort at interessen fra folk var stor , så vi måtte flytte gigen ut i det fri på vår store uteservering .
Dette ble en knallsuksess , gutta leverte så det holder , stemningen sto i taket og både de musikalske og vokal prestasjonene var på øverste hylle , dette var jævlig bra Erlend , vi hadde en fantastisk aften . Turister som hadde vært innom denne aktuelle kvelden , sendte meg meldinger om hvem det var som spilte for oss , jeg ga de navn og de skulle rett på spotify og google Erlend

Arthur Stulien dukket opp på scenen , han kjørte cover låter , tøft levert , kjørte duo med Erlend , gode musikere som både koret og leverte knallbra på sine instrumenter , Kim Roger Larsen på piano , Thomas Lauvland på gitar , Pål Gundersen på trommer , og Erlend Gunstveit på gitar og vokal . Joakim Einelund fra Bad Brooks bandet gjorde en god jobb for meg på lyden .

Fullt hus ble det under showet og etterpå inne på Jack’s , skikkelig kok og moro . Scott Scovill dukket opp denne kvelden , han skulle varme opp dagen etter med sitt Spinning Wheels band før Brad Paisley , han ble en hyppig gjest på Jack’s disse dagene , en fantastisk fyr . Boots Linda ramlet oppi gjengen , en dame som reiser på country opplegg både i inn og utland og skriver om det meste rundt artistene og festivalene/konsertene . Enormt gøy denne helgen vi hadde , den vil vi nok aldri glemme .

Vi satser nok på at Erlend Gunstveit dukker opp igjen med en konsert hos oss , det ligger nok i kortene . Lytt gjerne til hans låter på spotify , låter som : Something tells me , Family Name , Everglow , Run Away osv .

En godt fornøyd Sheriff takker for besøket .

Pål Gundersen trommer :

Kim Roger Larsen piano :

Thomas Lauvland Gitar :

Arthur Stulien , Gitar Vokal :

The Sheriff in Jack’s Country Saloon :

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg