Finne senket Os i NM

Os v Brann 1-6 . Finne etter 17 min, 29 min, 56 min , 87 min . Mikkelsen selvmål etter 33 min , Ekeland for Os etter 72 min og tidenes selvmål av Os spiller Hilton på overtid .

At Finne sliter benken i Obos er en gåte , han bøtter inn mål og nå i cupen er han ekstrem , hat trick mot Voss , ekte hat trick mot Mjøndalen og 4 mål i denne kampen mot Os sier sitt , han bør få starte nå i Obos etter hvert ellers skjønner jeg ingenting .

Heggebø startet kampen med Finne , sjanser var det nok av , men vil seg ikke for denne karen dessverre , han er spiss men målene uteblir . Brann slet feks mot Stjørdals-Blink og vant så vidt 2-1 i denne viktige kampen . Slike lag må man ha 3 poeng mot for og kunne rykke opp . At Finne kom inn så sent i den kampen som han gjorde , overrasker meg . Først da han kom inn fikk vi trykk på de og Rasmussen kunne sette inn 2-1 målet og 3 poeng var sikret . Her kunne det fort gått galt , uten en påmeldt kaptein som kriger inn 1-1 og en Finne som løfter angrepet noen hakk og Rasmussen får muligheten . Heggebø ble tatt ut i pausen i denne kampen mot Os , sikkert for og spares til neste kamp som er borte mot Grorud 27 juni kl 18.00 . Han starter nok den kampen og , med Finne som innbytter . Rart spør du meg når man ser hvilken form Finne er i .

Enkelt for Brann mot Os , ikke så mye mer og legge til om det , ett Os lag som faktisk slo ut Åsane i forrige runde . 6-5 vant de i den kampen . I denne runden er Sarpsborg08 slått ut av 2 divisjonslaget Moss , en del andre lag fra eliteserien sliter i skrivende stund . Brann sin neste kamp er som sagt borte mot Grorud 27 juni

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg