HIMMEL FOR ETT PARTY !!!!

Det ble tidenes bursdags party nå mine 60 skulle feires , om enn 2 dager før dagen av praktiske årsaker . Dagen begynte kl 0900 med rigging av scene og utstyr i regi av min kone og meg. Bergen Deejay Booking dukket etterhvert opp med resten av det som måtte til for og dra i land denne fantastiske festen som den ble , bøyer meg i støvet for min venner , familie , gjester og artister, dere betyr bare så sykt mye for meg .

Festen begynte med besøk av min venn og daglig leder i Brann , Vibeke . Hun dukket opp med signert drakt av alle spillerne pluss navnet mitt på ryggen og tallet 6-0 . Spillerne holdt seg klokelig hjemme etter turbulente dager og ny kamp allerede søndag mot Molde, dagen som egentlig er min bursdag , den bataljen blir nok tøff og vanskelig , men jeg elsker og dyrker klubben uansett, det kan ingen ta fra meg.

Vorspiel på Jack’s ble det fra klokken 19.00 , naturlig nok siden det er der jeg er sheriff sammen med min fantastiske deputy Paulina , hva skulle jeg gjort uten henne til tider . Slagere fra mitt buekorps dukket opp og startet ballet , Sydnæs guttene Kurt Djupevåg og Ole Helland , tusen tusen takk for at dere satt farge på dagen min . Bilder av dere fins sikkert i hundretall i Japan og Korea , de tilreisende turistene knipset bilder i ett sett. Herlig.

Så var det duket for show på uteserveringen utenfor pianobaren. Der hadde vi som sagt rigget stor scene til de fantastiske artistene som skulle feire dagen min. Ballet åpnet med en strålende opplagt Piddi (Andre Zweidorff) tidligere medlem av gruppen Spetakkel som i sin tid spetakkel rokket hele Bergen og Norge ellers . Åpningslåten var ironisk nok Cup e Cup når man tenker på fadesen i Ranheim onsdagen i uken. Låten ble i sin tid laget for cupfinalen 2011 , og ble meget populær . Undertegnede ble dradd med på låten , og heldigvis husket jeg noe av den underveis . Fantastiske Piddi fortsatte med sin egen låt KOR VA DU ? , som kom ut for ikke alt for lenge siden , sjekk den ut på spotify , knall låt . Han forsatte med låter fra Spetakkel tiden , Hansadansen , og Kem Rokker , for så og avslutte sammen med undertegnede på låten E Du Dum Ellar ? en brann låt laget i regi av Gunnar Greve og Piddi. Listen var lagt og stemningen begynte og stige. Tusen takk Piddi for at du alltid stiller opp , dette var enormt bra levert.

For og få med mangfoldet , på denne dagen , jeg hadde latt country musikken være igjen inne på Jack’s ,jeg  hadde jeg invitert The Poor Boys , bandet som leverer tribute til Creedence . Høy allsang faktor var og forvente når kjente låter fra Creedence ble levert fra scenen , og allsangen kom. Jeg var med på ett par låter her og , gutta leverte så det holder. Har hatt utallige jobber med de, og denne ble nok ikke den siste . Tusen tusen takk for bidraget til bursdagen min. Er så takknemlig.

Siste bidrag på scenen gjorde seg klar , før festen skulle fortsette inne . Rosinen i pølsen inntok scenen . Ett band som hadde spilt i min 40 års dag spilt i min 50 års dag og nå 10 år etter den siste skulle de nok en gang bidra, men satan for ett band , Kato Ådland , Jarle Olsen , Rune Kogstad , Knut Aafløy og Torkjell Røed satte i gang en rocke fest uten side stykke , her ble det spilt Pearl Jam , Nirvana , Red Hot Chilli Peppers , Soundgarden , Rage Against The Machine og mange flere i denne sjangeren , sistnevnte låt var jeg nødt og være med på , den tok helt av både på scenen og blant publikum. Tusen tusen takk til dere ( Bandet heter Drums N Noises bare så det er nevnt ) jeg bøyer meg nok engang i støvet , elsker dere himmelsk mye . Dere leverte nok en gang på øverste hylle.

Uten at jeg visste det hadde følgende gjeng satt i gang ett prosjekt for og sende denne mannen på ferie , ikke rart jeg ble rørt en stund på scenen denne dagen , jeg er nødt til og takke dere her for deres hinsides store bidrag på dagen min , elsker dere alle som en , midt liv hadde vært fattig og uten innhold uten dere , tusen tusen takk til denne gjengen : Min Kone Tone , hun er bare verdens beste, min fantastiske svigermor Svanhild , min himmelsk gode svoger Rune og hans kone Linne , min søster Siv , min bror Jan -Erik og Margrethe  ,og mine venner og gjester Evelyn og Tore , Robert Paulsen , Monica og Knut , Jan Kolås og Sissel ,Antonio , Terje Aakvik , Trond Olsen , Jill og Torbjørn , Jannicke Sellevold Sværi , Rune ( Brann) Nilsen , min store støtte Frank Nordstrøm og hans Anette , John Børge Fireball , Øre og Silje , Anita Nilsen , Bønni , Eirik Hausvik, Ove Lihaug , Marit Voldsæter og Marius Larsen , Ole Bull scene , Roar Matre , Fredrik Amundsen , Stian Nordstrøm , Øystein Berntsen , Arvid Olsen , Helge Andre , Stein Erik Pedersen , Kjell Amund Olsen , Doris Lillian , Bent og Margrethe , Øystein Aldstasæter , Monica og Tom Helge , Brødrene Dyrdal , Lene Danielsen , Eirik Titland , Tommy Byrknes, Helene Danmo , Arve Hæggernes , Sondre Aune , Jan Arne Tequilasjefen og Solvår, Ken Tommy , Trond Andersen , Tore Frugård og Ying ,John kanon og Zorina , Bernt Fjeldstad , Roar Bendiksen , Linn søte Elise Johnsen , Lene og Morten , Nina og John Atle , Trude herlige Målsnes , Tommy Kolltveit Sæbø , bakerne Nils og Linda , Line Johannesen og Alex , min gode venn Morgan , Grethe og Gunnar , May Liss Pahr og Frode , Marion Bergesen , Christine Henriksen , Anette og Cato , Knut og Torhild , Jan Reidar , Henrik big heart Gjellesvik , Tommy Angeltveit , godgutten Alf , Lars Bømlo Gunnar, Ronny og Marion , Marianne Ytre søte Hauge , Solfrid Karadas , Zita the best, Paulina my deputy , Marianne James -Olsen , Per Hvidsten , Bjarte Hjartøy med Boro gjengen Bergen (Sogn) Ole Helland , bidragsyteren Jon Svendsbø  Gørbitz , Kai Texafire , Henning Nm Karaoke Fladberg, Sindy , Doris , Jill Baggethun , Gert elsker Brann og hans Anette , Lene Jack’s fan Olsen , Trond Espeland , Rune Olsen , Jill Nysæther med Sverre og takk til Petter Arnesen , Tom Greni og Arve Greni som gjorde det mulig for meg  og ha denne festen. Er dere alle evig takknemlig og rørt . Ferien er bestilt takket være alle dere , rapport fra den kommer underveis . Håper alle hadde en knall kveld , dere betyr alt for meg, tusen tusen takk. ( håper jeg fikk alle med her , hvis ikke gi en lyd , tok jo helt av dette)

6 kommentarer
    1. Du har fortjent det Frode 🙂 🙂
      Ha en super ferie med din kjære, og kos dere maks i varmen 🙂 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg