Holdt nesten for Brann

Rosenborg v Brann 3-2 , Zachariassen , 11,84 og 91 min , Ruben 50 min , Taylor 54 .
Brann åpnet best , angrep uten frykt og presset Rosenborg kraftig de første 10 min , men evnet ikke å score , men så kom der en baklengs mot spillets gang etter 11 min , slike har vi vært borti før , men denne gangen fortsatte Brann og kjempe , og slapp ikke inn flere før pause . Det hele så veldig bra ut til tider , Skaanes var meget god denne første omgangen og var ett stort uromoment for RBK forsvaret . Hadde vi bare hatt en spiss som var i form til og score mål der fremme .

2 omgang startet like bra for Brann , med en strålende opplagt Skaanes , og ikke minst Ruben Kristiansen som var høyt og lavt . Ruben scorer til og med , etter 50 min . 2 min etter det har vi evig flaks at Rosenborg ikke scorer på 2 dobbel sjanser , den ene mener de er i mål , uansett så kontrer Brann og det står 1-2 i protokollen. Håpet om poeng begynte og stige , vel vitende at vi har tatt poeng der før selv om man var nederlagsdømt på forhånd .
Brann får en masse cornere uten og score på de . Kjører på , og med litt tur kunne det stått 1-3 . Isteden blir det nærsagt som vanlig etter hvert , mye rot bak i forsvaret , Forren takler seg nesten til rødt kort , og det begynner og komme en masse dårlige klareringer , byttene kommer , Barmen settes inn for og sikre , og vi sitter i sofaen og biter negler . Til slutt rakner det dessverre , Zachariassen får utlignet og på overtid blir to Rosenborg spillere stående alene , markeringene svikter helt , forsvaret kommer ikke opp i motstanderne og Rosenborg vinner 3-2 . Utrolig bittert tap dette , for her hadde vi muligheten , i allefall til ett poeng om ikke annet . Hadde Bamba kikket litt rundt seg for en gang skyld , kunne han fått med seg at Ruben var helt fri på ene siden , isteden skyter han utenfor , som så ofte før , den sjansen kunne gitt oss uavgjort   .

Brann sine beste var i Skaanes og ikke minst Ruben Kristiansen . Dette var meget godt levert av Brann syns jeg , hadde vi hatt ett par nøkkelspillere til som kunne løftet laget enda ett hakk , ja da hadde vi rodd dette i land .
Uansett var dette stor fremgang og jeg er stolt av guttene sin innsats . Klarer de og fortsette slik , da kommer poengene vi trenger .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg