Mye og glede seg over tross 1-1

Brann v Strømsgodset 1-1 , mål Strand 33 min , Hove 42 min.
Skuffende er nok resultatet isolert sett , dette burde vært tatt hjem. 1 omgang er vel det beste Brann har levert iallefall i år. Flott angrepspill , en helt annen offensiv strategi som gir tosifrede målsjanser . Problemet er at der er ingen der fremme som setter de , virker som de ikke har den nødvendige roen i det avgjørende øyeblikk . Fotball har man fulgt med i en manns alder , og i hovedsak handler det om og sette ballen i mål . Der er vi ikke helt enda , men lovende utsikter slik laget fremstår , dog bare i en omgang . Total dominans , Strømsgodset var til tider helt parkert , og Strand scorer ett flott mål . Dessverre kommer der en glipp , og det var nok til og gi Strømsgodset poeng på stadion , i år som ifjor .

Petter Strand er slått i full blomst nå når han blir brukt i indreløper posisjonen , han er helt unik og må være blant det beste vi har i landet når det gjelder den rollen han har fått nå , helt fantastisk . Problemet er at resten av laget er ikke helt der enda . Etter 2-0 seier borte i Stabæk hadde jeg forhåpninger denne lørdagskvelden , i beste sendetid , trodde kansje det hadde løsnet for Bamba , men det ble litt sånn som det har vært omtrent hele sesongen . Finner ikke helt roen og ballen havner aldri der den er tenkt eller skal være . Håpet er at Kåre for jobbet litt mer med han , så vil det løsne litt mer . Der er ett alternativ på benken , en spiss som kansje kunne passet inn i Ingebrigtsen systemet , men foreløpig har ikke han fått prøvd seg og i tillegg vært syk . Tveita jobbet som en helt og hadde null igjen i kroppen ved kampslutt . Laget gir alt , ingen tvil om det , så på sikt er jeg overbevist om at dette blir bra . 2 omgang er ikke så mye og skrive om , mye rot , lite spill som handler om fotball og trøkket de hadde i 1 omgang var helt borte . Uansett så gleder jeg meg til fortsettelsen , for jeg er overbevist om at dette blir bra .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg