Påmeldt mannskap på Ms Bergensfjord

Nok ett cruise gjennomført som arrangør , denne gang i sjangeren karaoke . Opp igjennom årene har jeg arrangert utallige cruise i mange sjangere , karaokecruise , fotballcruise , bransjecruise ,dansecruise , quizcruise osv osv.

Det som ofte er like spennende hver gang ,er hvilket mannskap man har ombord når mann entrer båten med sine gjester som har meldt seg på cruiset og gjerne har forventninger . De har alltid ambisjoner om og ha det skikkelig gøy og fint på turen . En ting er hva de har betalt for turen , en annen ting er hva de ligger igjen ombord av penger , ikke rent lite til tider , det vet jeg alt om . Da er det utrolig viktig og ha ett påmeldt mannskap ombord , ikke minst blant de som skal servere folket og cruise managere , teknikere osv, og at mine gjester og mitt crew , mine artister og andre blir godt mottatt , det er ofte alfa omega for og få gjennomført cruiset på best mulig måte , at gjestene trives gjennom dagene ombord. Jeg må innrømme at jeg har vært ute for det meste når det gjelder akkurat den saken , men stort sett har vi kommet i mål selv noen ganger har vært tøffe pga at det ikke er  alle som er like påmeldt og hyggelig , sånn er det jo mange steder.

Når det gjelder dette cruiset vi la utpå den 16 nov var iallefall utrolig kjekt og jobbe på. For ett påmeldt mannskap !!!, alt fra cruise manager til hotellsjef og ikke minst barkeeperne ombord . Daniel , Jonas , Rikke , Ratko og Rasmus , dere var helt unik . For en service , for en mottagelse og ikke minst deres bidrag til underholdningen . Samtlige av de nevnte var oppe og sang for passasjerene , alt fra Kim Larsen ( naturlig nok )til
Bryan Adams og Wham på karaoke , alt med ett godt glimt i øyet. Knall gode i baren og alle med ett smil på lur. Slike ting gjør at man får lyst og komme ombord igjen , og også eventuelt stå for flere cruise som arrangør.


Oppfinnelsen 3 liters tårn med Frode drink ga mersmak. Takk for tipset Jonas.
Jeg har som regel hatt det bra ombord i Fjordline gjennom noen år , noe blir det alltid , men denne nevnte gjengen var ekstremt bra og god reklame for Fjordline . We just love you all !!!!

Karaoke cruiset ellers ble flott gjennomført med en strålende opplagt karaoke artist Antonio Romao , som imponerer de fleste med sin energi og måte og jobbe på for og få folk med , helt i øverste sjiktet . Skal legge til at han brente mye krutt første dagen siden det var hans første cruise , så det ble tungt på dag 2 , men med drahjelp av gode karaoke gjester og undertegnede og nevnte barkeepere ble det veldig bra. Nå vet iallefall Antonio hva han går til neste gang .

Karaoke konkurransen vi hadde ombord ble vunnet av Renate Kvåle og Frank Neri Næss . Strålende levert og gratulerer . Litt frafall ble det i finalen da mange tok seg kansje litt for mye ut dagen de kom ombord ( ikke ukjent fenomen) slik at dag 2 ble litt tyngre , men alt i alt , utrolig gøy .

Takk som sagt til Ms Bergensfjord og dens strålende , fantastiske og opplagte mannskap. Takk til Antonio , Frank Nordstrøm , Annette Eikemo , min kone ,karaoke gjestene , vinnerne og ikke minst resten som reiste med oss. Knall tur og herlige folk .Gleder oss allerede til neste gang , men legger til at jeg savnet bandet Glimmer som alltid bidrar og hjelper meg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg