Parkerte Jærbuene

Bryne v Brann 1-5 , 1-0 , sm Børsting etter 5 min , 1-1 Rasmussen 12 min , 1-2 Skaanes 15 min , 1-3 Finne 30 min , 1-4 Skaanes 64 min og 1-5 Blomberg 74 min

Ikke Brann sin beste kamp i år , bare det sier sitt når de har null problemer med og parkere Bryne selv med en slurvete start uten helt patent keeper arbeid og ett såkalt selvmål av Børsting  . Mye feilpasninger og se underveis , men likevel er Brann totalt overlegen og bøtter inn mål , kan ikke se at ikke dette skal bli opprykk , hvem  i all verden skal kunne ta dette Brann laget ? Samkjørte , jobber for hverandre , motiverte , har overskudd og har like gode innbyttere nærmest som de Horneland velger og  starte med ,Brann har vel knapt hatt en jevnere stall noensinne  .

Dyngeland , vår keeper sin kansje dårligste kamp for sesongen , og da med bare en baklengs likevel , ett selvmål imot , eller var det slik ? Ble iallfall dømt selvmål .

Svenn Crone  , mister ikke plassen i startelleveren slik han fremstår for tiden , leverer meget bra på høyresiden

Ruben , like god som alltid , løper opp omtrent alt som kommer , sikkerheten selv , unødvendig gult kort på slutten , hvor er hans nye kontrakt Mr Jimmi Nagel Jacobsen ?

Skovgaard Larsen  , temposvak , slet med Bryne angrepet til tider , ut med skade til pause

Wolfe , konstant på farten på venstresiden , hadde store rom og boltre seg i , burde kansje tørret og utfordre enda mer , det kunne gitt enda flere scoringer , men uansett , gutten er god

Rasmussen , flott mål , selvsikkerheten selv denne gutten , han er utrolig spesiell , en juvel i fotball sammenheng , trengte han bare en omgang i dag , ny kamp torsdag .

Heltne , en miss av dimensjoner i begynnelsen av kampen , spilte seg opp etter det og sto frem som den kapteinen han skal være .

Skaanes , har vel aldri sett han bedre , denne karen ruler , 2 mål i dag  , banens soleklart beste spiller .

Børsting , selvmål ( eller hva det slik ?) , ble iallfall dømt selvmål og mål til Bryne  , ikke på sitt beste ,er vel mer og gå på eller ?

Finne , nok ett mål , burde hatt iallfall ett til  , uansett er han vår goalgetter , starter nok neste kamp og , ellers skjønner jeg ingenting

Castro , i dag våknet artisten i han , den artisten vi har sett før , pasningen til 1-1 var artisteri / kunst

Pallesen Knudsen , ble byttet inn etter 1 omgang , gjorde jobben bra , er på gang

Myhre , gull og ha så gode innbyttere som alle og en leverer  , han her var involvert i 2 mål  , helt konge

Heggebø , fikk 27 min uten og markere seg noe særlig

Blomberg , luksus og ha en slik spiller på benken kan man si , kommer inn som innbytter og scorer ett nydelig mål , knall fin lobb , bør få spille mer etterhvert

Moberg , Osingen , 13 min uten at det skjedde noe fra eller til , kampen var i realiteten avgjort for lenge siden

Våre ” kokende idioter ” som de nå kaller seg , våre supportere , de møtte nok en gang mannsterk opp , denne Bataljonen vi har imponerer meg i år og jeg elsker de . De røde  fargene er tilbake på tribunene der våre supportere regjerer og dominerer , ingen over , ingen ved siden . 1881 betalende på Bryne kampen , over halvparten var Brann supportere , som på alle de andre bortekampene . B-Gjengen til Bryne så ut som ett lite hageselskap i forhold til Brann sine , er jo en del bønder  på Jæren og kampen var vel midt i tiden til fjøs stellet , ikke vet jeg . Gleder oss allerede til neste kamp som er førstkommende torsdag hjemme mot Start . Vi fyller vel tribunene på den kampen og  .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg