Pyro og tap

Vålerengen vs Brann 1-0 . Brann har med dette 7 kamper på rad uten seier , og som Haugen sa , drita dårlig , scorer ikke lenger og lite fungerer . Vålerengen endte sin rekke på 13 kamper uten seier nettopp mot Brann. Nesten typisk det skulle skje i en sesong lite og ingenting har stemt. Noe stort verre enn dette smerter en tidligere Bataljons leders hjerte, for meg er dette omtrent den største lidelse og gå igjennom ,akkurat mot dette Oslo laget og dets klan .

Brann yppet seg de første minuttene men Vålerengen tok mer og mer over , og hadde en stor sjanse rett før endel av Brann fansen tente bluss og kastet det ut på banen , slik at kampen ble stanset i flere minutter.
Etter dette styrte Vålerengen kampen og det var slettes ikke ufortjent at de tok ledelsen langt på overtid i 1 omgang ved Shala .

2 omgang ble noenlunde det samme helt til byttene kom. Haugen og Komson kom inn , og Brann fikk flyttet seg lengre opp i banen og endel muligheter dukket opp , blant annet ett skudd fra Haugen som dessverre gikk utenfor . Azar kom inn noen minutter på slutten , vant noen baller i luften men lite hjelp i det når Brann spillerne rundt bare sto og så på uten og søke ballen når Azar hadde vunnet i luften .

Nok en gang var det Opdal og Ruben Kristiansen som var de minst dårlige på Brann , i tillegg til innbytter Fredrik Haugen , resten ble slaktet på diverse børser , og vi som så kampen må være enig der.

Pyro skandalen gjorde ikke saken bedre. Dette ender bare med bøter man ikke har råd til og hjelper ikke laget i det hele tatt. Er nok ett uttrykk for frustrasjon blant fansen og de viser det. Brann fansen ble frastjålet ett banner , og jeg er enig med Vibeke Johannesen at dette utløste kraftige provokasjoner , og det ble heller ikke gjort noe for at Brann fansen skulle få banneret tilbake. I stedet kunne klanen stå og håne Brann fansen i hele kampen med banneret helt til de satt fyr på det etter våre fans blusset.. Det triste er at det er vi som taper på dette og vil få største parten av bøtene og skylden, i tillegg er det brent hull i banen på Intulleti Arena eller hva denne sement kolossen heter , det bryr meg mindre akkurat navnet på den .

3 kamper igjen , æren og spille for er vel fasit angående de kampene , førstkommende fredag er det mot Odd , jeg håper folk trosser årstiden og de trøstesløse resultater og er med og støtter laget mot denne Fagermo og hans elever . Laget trenger oss nå i motgangen , og vende de ryggen hjelper ingen .

2 kommentarer
    1. Hei Frode, takker for bloggen din som jeg følger med stor interesse. Du husker nok ikke meg, antar jeg, jeg, men jeg var med på “Joker” på 80-tallet som en halvfull fyr. Jeg har alltid likt, og kommer alltid til å like, BeeGees så vet du ka eg menar.
      Tusen takk for ale fine stunder du har gitt meg. Eg e veldig takknemlig, hadde det ikkje vært for deg så hadde eg kastet meg over Puddefjordsbroen for lenge siden. Tusen takk Frode, eg ønskar deg lykke til med fortsatt suksess med country-puben din. hilsen Arne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg