Uavgjort i Skien

Odd v Brann 3-3 . 0-1 Taylor etter 7 min , 1-1 Svendsen etter 12 min , Pallesen 1-2 etter 17 min Svendsen 2-2 etter 45 min , Owusu 3-2 , 52 min og endelig Heggebø med 3-3 , 63 min .’
Brann sin tredje uavgjorte på rad , her burde vi tatt alle 3 poengene . Ledet 2 ganger i første omgang , men sov bak i forsvarsfireren og ble straffet 2 ganger på det , attpåtil av en eks Brann spiller , Svendsen , som satte begge Odd sine i 1 omgang . Ikke nevneverdig suksess i Brann ,men måtte selvfølgelig få lov og sette 2 mål i denne kampen , typisk . Horneland var klar på at forsvaret sov på begge de målene , og Odd treneren fulgte opp med og si at Odd var heldig som hadde uavgjort til pause , Brann var best sa han.

Bård Finne skyter kun utenfor for tiden , høyrefoten funker enormt dårlig dessverre . Vi kunne hatt flere poeng om Finne hadde fått orden på dette , og blitt mer presis . Ikke jubel med han i dag heller, og korrekt byttet ut . Man burde kansje feks latt Simba få starte en kamp nå , gjerne allerede mot Viking på torsdag . Det tror jeg kan løse opp litt der fremme . Uansett er det skuffende og kun sitte igjen med ett poeng når man først scorer 3 mål , for det er ett av Brann sine problem, score mål.
Keeper kunne kansje tatt 3-2 målet , men rimelig sjanseløs på de 2 andre .Pallesen stanget inn ett viktig mål og gjorde jobben sin i dag , solgte seg stygt ved anledning . Sery Larsen hadde dessverre sin hittil dårligste kamp for Brann og var involvert i begge baklengs , skuffende syns jeg , Ruben og Strand på det jevne, Rasmussen med et nydelig målgivende innlegg , ellers usynlig i store deler , Heggebø jobbet og slet og var knallsterk på den viktige scoringen , trolig banens beste , Taylor var også påmeldt i dag .

Resten av kampene i årets sesong blir som cup og regne , ett sykt tøft program hvor der er mange gode lag , vil si for mange gode lag når man tenker på Brann sin tabell posisjon . Viking hjemme på torsdag kan være en mulighet og hente poeng i , Vålerengen borte er alltid vanskelig , og spesielt i år med en Fagermo og en klan som ønsker Brann alt annet enn noe godt , Rosenborg hjemme er umulig og spå , de er i toppen , men ikke vært overbevisende i år , normalt sett er vi sjanseløs her men i ett heldig øyeblikk kan vi hente ett poeng. Sandefjord borte bør vi slå , Molde på stadion blir altfor tøff er jeg redd , de spiller om gull og det gjør Brann sin neste motstander her , som Brann møter i Bodø . Der er der nok ingenting og hente skal vi være oppriktig .Sarpsborg 08 hjemme i siste kamp må man klare 3 poeng . Så er det litt med hvordan resultatene blir for lagene rundt Brann i bunnen av tabellen. Kvalik plass er jeg redd er det beste vi kan håpe på . Får vi det , tror jeg vi overleverer kvaliken med Horneland ved roret , vi skal jo garantert ikke møte Mjøndalen i kvalik , he he , så da er alt mulig . Møt frem og støtt laget mot Viking førstkommende torsdag kl.18.00

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg