Vi E På Vei Til Ullevål !!

 

 

Brann vs Aalesund 2-1

Haram (sm) 10 min 1-0 Mathisen 39 min 2-0 Hagen 79 min 2-1

 

Brann klarte det som folk egentlig forventet , og ta seg til Ullevål etter og ha fått tildelt semifinalen på hjemmenbane mot Aalesund . 1 omgang kan vi nok godkjenne , bra trøkk til tider , god hjelp fra Haram som satte inne tidenes selvemål men en perfekt heading , helt konge  , skuddet til Sørensen ble årets pasning . Bølget litt frem og tilbake til tider , det virket som om Brann hadde grep om dette , og Ulrik , banens desidert beste spiller , satte inn 2-0 på en flott heading . Brann gikk til  pause med 2-0 ledelse og alt virket bare fryd og gammen med en herlig trøkk på tribunen

2 omgang ble ikke like bra fra Brann kan man si , Aalesund kom mer med , fikk press på Brann til tider og Brann fikk lite til offensivt gjennom store deler av omgangen , en ball som ser ut til og gå over sidelinjen gjør at forsvaret sovner , og helt uforstyrret får Hagen fra Aalesund vippe den over keeper og i mål  , ikke bra dette av forsvaret til Brann , nå var det plutselig kamp igjen og endel begynte og bite de berømte neglene , skulle vi rote det vekk på slutten ?  Heldigvis sto laget i mot og cupfinale mot Bodø-Glimt 9 mai er et faktum FANTASTISK

Dyngeland : holdt nullen for første gang på lenge , men måtte dessverre ut med skade , ikke bra vil jeg si , innbytter Nilsen måtte se en bak seg etter han kom inn

Roeve : ikke vært det helt store for Brann på lenge , men hakket opp i dag , det er positivt men må heve seg enda noen hakk når vi skal møte antatt bedre lag enn Aalesund

Palle : tydeligvis langt unna formen fremdeles dessverre , sovnet totalt på Aalesund sim redusering

Pedersen . ser ut til at stopper rollen passer han perfekt , han er mye bedre der enn på beck plass , den beste i forsvaret i dag

Soltvedt : ville mye offensivt og bra er det , fikk til en målgivende men manglet en del presisjon på resten han foretok seg

Felix : påmeldt idag , går fremover dette , manglet endel på samspillet med Soltvedt , men ikke helt Felix sin feil det , er på gang

Sørensen : nå var han slik han bør være og vi forventer , mye bedre enn å lenge , det liker vi , skuddet hans styrte Haram i eget mål , helt konge

Wassberg ; sies at det er 738 dager siden sist han fikk starte en kamp , skadeforfulgt som han har vært , men trenger kamptrening , fikk en omgang i dag , greit det , fikk til noe

Ulrik : himmel og hav , dette var bra Ulrik , banens beste , scoring og herlige raid , Aalesund sleit virkelig med denne karen i dag , herlig

Holm : jobbet iherdig hele veien , det så vi på drakten , så ut som en grøftegraver , ble ingen scoring idag , hadde sikkert vært kjekt med en nettkjenning når faren David Nielsen var på tribunen

Haaland . løp og løp , helt til kreftene tok slutt og da byttet ut , men godkjent

Eriksen : fikk en omgang uten og bidra noe særlig i denne kampen

Freyr : greit med en ny start ellver , fikk litt fart på det i 1 omgang , men enda må du jobbe med og få laget enda noen hakk opp , Rosenborg venter på Lerkendal lørdag , ikke noe walk over det

MEN BRANNFANSEN KAN GLEDE SEG TIL CUPFINALE 9 MAI 2026 KL.18.00

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg