Vi fortjente og juble litt nå , ikke minst Horneland

Brann v Sandefjord 3-2 , mål : Pedersen 18 min, Heggebø 50 min , Taylor 72 min , Hansen 29 og 42 min.

Endelig satt de 3 poengene vi så sårt trengte .En hardt prøvet klubb , en hardt prøvet supporter gjeng trengte dette virkelig . Dette lyset i tunnelen . Måtte det være starten på veien tilbake for Brann . Dette fortjente du virkelig du og Horneland , som jobbet på sidelinjen i ett kjør , påmeldt så det holder , etter en uke han knapt har fått snakket fotball . Dette sto det respekt av Horneland .

Brann tok ledelsen , kom under og gjorde noe helt uvanlig for og være Brann , de snudde en kamp til seier . Det ga meg god følelsen . Bare og se Sivert tilbake , krigeren , han med alle kortene ,vi trenger han , laget våkner og piskes til dåd . Ungdommene er påmeldt så det holder , Niklas prøver seg på alt , på frekkiser , vendinger , ja i det hele tatt , alt vi ønsker oss . Herlig og se .De yngste dro lasset i dag sammen med de hjemvendte . Vi får håpe Bård Finne snart er klar og . Heggebø ga det han hadde , fikk scoringen sin og , sammen med Finne kan dette bli meget bra.
Kaptein Pedersen så my bedre ut som indreløper enn som anker , og scoret faktisk også . Det ser veldig bra  ut med han og Sivert på midtbanen . Ruben var også god i dag , tross lite hjelp fra Taylor og Rasmussen , han skaffet også det avgjørende straffen . Pallesen ble akkurat det jeg tenkte vi trengte der bak , selv om han slet med kommunikasjonen med Sane’ og midtbane leddet .Likevel løste han oppgaven meget bra . Herlig og ha han tilbake .Taylor var direkte svak i denne kampen , Sane’ ikke godkjent , virket utilpass . Tabbe ga Sandefjord 1-1 . Sane’ ikke alene om de 2 innslupne målene , men var involvert . Rasmussen holdt heller ikke mål i dagens kamp . Han kommer nok igjen .

 

Det var godt og kunne juble litt igjen der vi satt på stadion ,markeringen til Bataljonen de første 19,08 minuttene var på sin plass , ingen tvil om det . Jeg sover nok litt bedre i natt enn på lenge ,men orker ikke skrive mer nå . Er lov og nyte dette litt syns jeg . Heia klubben min . Heia Brann i mitt hjerte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg