Vil seg ikke mot Rosenborg

Brann vs Rosenborg 1-2 . Ikke siden 2014 har Brann tuktet RBK på eget gress . Heller ikke denne gangen skulle man lykkes etter en god åpning på sesongen . Rosenborg lå nede , trener måtte gå , og det som ofte skjer er at det snur seg for ett lag som bytter trener , noe jeg var urolig for på forhånd , og med rette , for det var jo selvfølgelig Brann som måtte forære Rosenborg sine første 3 poenger for sesongen , ydmykende og jævlig kjipt .

Brann åpnet kampen best , Bamba var påmeldt og fulgte en ball han så ville komme i bakrom etter en duell og han for slått til Komson som setter ballen kontant i mål . Alt så rosenrødt ut og Brann var gode , men i 15 min ca . Da begynte Rosenborg og få ballkontroll og hadde ballen i store perioder selv om de ikke skapte noe , men vi vet alle at de er farlige på dødball , spesielt mot Brann . Strand lager frispark ute på sidelinjen , Helland slår inn foran mål, Hovland styrer den inn og det står 1-1 , litt for enkelt syns jeg , men 1-1 står på tavlen 2 min på overtid i første omgang , da begynte det og snike eg inn en dårlig følelse av undertegnede , og den var vond og når man sitter hjelpeløs bak en tv og ikke kunne være på stadion og ta del i sakene , skrike , rope , heie , rett og slett grusomt.

2 omgang tar Rosenborg mer fatt i kampen uten og skape det helt store , Brann er bare med sporadisk og får lite til . Brann bytter ut Forren og Bamba , sistnevnte skjønte jeg ikke hvorfor han ble byttet , men uansett så er det nok sånn at Forren holder ikke en hel kamp enda , og Acosta som kommer inn gjør 2 alvorlige feil igjen , som han gjorde mot Aalesund , og ene feilen idag resulterer i scoring til Rosenborg av Holse som skyter omtrent i foten til Barmen og ballen går i bue over keeper og tapet er ett faktum . Utrolig skuffende syns jeg , når man taper mot ett middelmådig Rosenborg lag , som stort sett hadde lite og komme med offensivt , dette burde vi tatt hjem syns jeg . I natt sover jeg dårlig .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg